متن کامل وصیت نامه غضنفر

ترنم

به نام تنها مکانیک قلب های تصادفی

متن کامل وصیت نامه غضنفر

1.قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا50سانت به خدا نزدیکتر باشم

2.بعد از مرگم انگشت مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت نگاری قرار دهید

3.به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبد شکافی کند،من به آن مشکوکم...

4.ورثه حق دارند با طلب کاران من کتک کاری کنند

5.عبور هر گونه کابل برق،تلفن،لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است

6.بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی،گورستان را تماشا کنم

7.کارت شناسایی ام با 2قطعه عکس مرا لای کفنم بگذارید،شاید آنجا هم نیاز باشد

8.مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند

9.روی تابوت و کفن من بنویسید:این عاقبت کسی ست که ز گهواره تا گور دانش بجست

10.دوست ندارم مردم قبرم را لگد مال کنند،در چمنزار خاکم کنید
11.کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند باید هم قد باشند

12.شماره تلفن گوستان و شماره قبر مرا به دختران بیکار ندهید

13.کله مرغ برای سگها یادتان نرود چون گناه دارند گشنه بمانند

14.بجای عکسم روی آگهی ترحیم کارت معافیتم را بزارید

15.در مجلس ختم من گاز اشک اور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند

16.از اینکه نمیتوانم در  مجلس ختم خودم حضور یابم قلبا

پوزش می طلبم و خواهش میکنم پشت سرم حرف در نیارید

17.التماس میکم کفنم رااز یک پارچه مارکدار انتخاب کنید

تا جلوی آدمهای تازه به دوران رسیده کم نیارم

18.به مرده شوی بگویید مرا با چوبک بشوید چون

به صابون و پودر حساسیت دارم

19.چون تمام آرزو هایم را به گور میبرم سعی کنید

قبر مرا بزرگ بسازید که جاب آنها هم باشد



نظرات شما عزیزان:

یسنا
ساعت10:13---2 خرداد 1394
وبت عاااااااااااااااااااااالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, ] [ 14:35 ] [ maryam ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه